Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
Com puc accedir a l'Àrea del client?
Com em puc donar d'alta?
Què passa si no recordo la meva contrasenya?
Què puc fer si tinc dubtes per fer alguna gestió o tràmit?
Si durant algun tràmit o gestió et sorgeix algun dubte, pots sol·licitar ajuda a través de:
- L'apartat de “Contacte” situat a l'encapçalament de la pàgina.
- El telèfon corresponent, que també apareix a l'encapçalament.
- L'emplenament d'un formulari, on hauràs de seleccionar el tema de la consulta (targetes, reemborsaments, etc.). Una persona especialista en el tema es posarà en contacte amb tu per solucionar-ho.
Què puc fer a l'Àrea de client?
Dins l'àrea registrada pots consultar informació de la teva pòlissa i dels serveis associats. També pots fer tràmits i gestions.
A través de Les meves pòlisses, si ets prenedor o titular de l'assegurança, pots:
- Consultar dades i informació de les teves pòlisses: cobertures de la pòlissa, condicionat general, rebuts, copagaments, etc. Fer algunes modificacions com canviar el compte corrent, el període de pagament, les dades de contacte, etc.
- Fer gestions: sol·licitar un duplicat de targeta, una targeta provisional, un duplicat de les condicions particulars, un certificat d'assistència en viatge, etc.
- Accedir a l'exercici dels teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les teves dades personals d'acord amb els drets de la Llei de protecció de dades (ARCO).
- Enviar-nos queixes o reclamacions que gestionarà el departament de Defensa del client del Grup DKV.
A través de Els meus metges, si ets assegurat de salut, pots:
- Consultar el quadre mèdic de DKV Seguros i seleccionar els teus metges preferits
- Sol·licitar les teves cites mèdiques als nostres Espais de Salut i centres col·laboradors. I, a més, consultar totes les teves cites pendents i, si cal, gestionar-ne les anul·lacions.
- Valorar el servei prestat per qualsevol d'aquests professionals sanitaris i consultar la puntuació mitjana atorgada, d'acord amb la valoració d'altres pacients
- Accedir a la informació dels Espais de Salut DKV: centres mèdics i clíniques dentals amb la màxima garantia de tractaments, de qualitat i de solvència.
A través de Les meves autoritzacions, si ets assegurat de salut, pots:
- Sol·licitar en línia les autoritzacions necessàries per a algunes proves diagnòstiques o ingressos hospitalaris dins el quadre mèdic de DKV.
- Consultar l'històric i l'estat de totes les autoritzacions que hagis sol·licitat per web.
Si ets el prenedor de la pòlissa també pots fer aquesta gestió i consulta per als teus assegurats (per exemple, per als teus fills menors d'edat).
A través de Els meus reemborsaments, si ets prenedor o titular d'una pòlissa de reemborsament, pots:
- Autoliquidar en línia les teves factures, i agilitzar el període de cobrament.
El prenedor també pot autoliquidar les factures de la resta d'assegurats que estiguin en la seva pòlissa de reemborsament.
A través de DKV Club de Salut i Benestar pots:
- Accedir a serveis de salut i benestar especialment seleccionats per a clients de DKV Seguros, a preus inferiors als del mercat i sense prepagament.